РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000113339<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бортник Т. І. 
Маркетинг : навч. посіб. / Т. І. Бортник, В. І. Рибчак, А. О. Харенко; Уман. держ. аграр. ун-т. - Умань : УВПП, 2008. - 312 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто питання організації маркетингової діяльності, її стратегічного планування. Проаналізовано особливості товарної та цінової політики, ринків споживачів, товароруху, оптової та роздрібної торгівлі, просування товару, контролю в сфері маркетингу. Визначено фактори, методи, способи, складові формування ефективної системи маркетингу.

Рассмотрены вопросы организации маркетинговой деятельности, её стратегического планирования. Проанализированы особенности товарной и ценовой политики, рынков потребителей, товарооборота, оптовой и розничной торговли, продвижения товара, контроля в сфере маркетинга. Определены факторы, методы, способы, слагаемые формирования эффективной системы маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У010.357я73

Шифр НБУВ: ВА705370 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського