Бортник Т. І. Маркетинг : навч. посіб. / Т. І. Бортник, В. І. Рибчак, А. О. Харенко; Уман. держ. аграр. ун-т. - Умань : УВПП, 2008. - 312 c. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Розглянуто питання організації маркетингової діяльності, її стратегічного планування. Проаналізовано особливості товарної та цінової політики, ринків споживачів, товароруху, оптової та роздрібної торгівлі, просування товару, контролю в сфері маркетингу. Визначено фактори, методи, способи, складові формування ефективної системи маркетингу. Рассмотрены вопросы организации маркетинговой деятельности, её стратегического планирования. Проанализированы особенности товарной и ценовой политики, рынков потребителей, товарооборота, оптовой и розничной торговли, продвижения товара, контроля в сфере маркетинга. Определены факторы, методы, способы, слагаемые формирования эффективной системы маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У010.357я73
Шифр НБУВ: ВА705370 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|