Маркетинг : навч. посіб. / уклад.: В. М. Матвієнко, Л. К. Худякова; Технол.-екон. коледж Білоцерк. нац. аграр. ун-ту. - Біла Церква, 2008. - 191 c. - Бібліогр.: с. 188. - укp.Розглянуто сучасну концепцію маркетингу, його види, суть, цілі та функції, розробку стратегії й інструменти її реалізації - товарну, цінову, комунікаційну та розподільну політику. Розкрито зміст понять маркетингу. Увагу приділено формуванню ринкових відносин в аграрно-промисловому комплексі, маркетинговим дослідженням, комунікаціям і середовищу, плануванню та контролю маркетингової діяльності, маркетингу продовольчих товарів. Проаналізовано особливості міжнародного маркетингового середовища. Рассмотрены современная концепция маркетинга, его виды, сущность, цели и функции, разработка стратегии и инструменты ее реализации - товарная, ценовая, коммуникационная и распределительная политика. Раскрыто содержание понятий маркетинга. Внимание уделено формированию рыночных отношений в аграрно-промышленном комплексе, маркетинговым исследованиям, коммуникациям и среде, планированию и контролю маркетинговой деятельности, маркетингу продовольственных товаров. Проанализированы особенности международной маркетинговой среды. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА718397 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|