РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000113341<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг : навч. посіб. / уклад.: В. М. Матвієнко, Л. К. Худякова; Технол.-екон. коледж Білоцерк. нац. аграр. ун-ту. - Біла Церква, 2008. - 191 c. - Бібліогр.: с. 188. - укp.

Розглянуто сучасну концепцію маркетингу, його види, суть, цілі та функції, розробку стратегії й інструменти її реалізації - товарну, цінову, комунікаційну та розподільну політику. Розкрито зміст понять маркетингу. Увагу приділено формуванню ринкових відносин в аграрно-промисловому комплексі, маркетинговим дослідженням, комунікаціям і середовищу, плануванню та контролю маркетингової діяльності, маркетингу продовольчих товарів. Проаналізовано особливості міжнародного маркетингового середовища.

Рассмотрены современная концепция маркетинга, его виды, сущность, цели и функции, разработка стратегии и инструменты ее реализации - товарная, ценовая, коммуникационная и распределительная политика. Раскрыто содержание понятий маркетинга. Внимание уделено формированию рыночных отношений в аграрно-промышленном комплексе, маркетинговым исследованиям, коммуникациям и среде, планированию и контролю маркетинговой деятельности, маркетингу продовольственных товаров. Проанализированы особенности международной маркетинговой среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718397 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського