РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000113344<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бутенко Н. В. 
Маркетинг : підручник / Н. В. Бутенко. - К. : Атіка, 2008. - 300 c. - Бібліогр.: с. 293-296. - укp.

Розглянуто основні теоретичні положення маркетингу, описано методи та прийоми його застосування у практичній діяльності організацій. Увагу приділено управлінню маркетинговими дослідженнями, оцінці ринкових можливостей підприємства, розробці маркетингових стратегій і програм, системі маркетингу взаємовідносин, оцінці ефективності реклами, організації та контролю маркетингової діяльності підприємства.

Рассмотрены основные теоретические положения маркетинга, описаны методы и приемы его применения в практической деятельности организаций. Уделено внимание управлению маркетинговыми исследованиями, оценке рыночных возможностей предприятия, разработке маркетинговых стратегий и программ, системе маркетинга взаимоотношений, оценке эффективности рекламы, организации и контролю маркетинговой деятельности предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357я73-1 + У9(4УКР)290-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713299 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського