Бутенко Н. В. Маркетинг : підручник / Н. В. Бутенко. - К. : Атіка, 2008. - 300 c. - Бібліогр.: с. 293-296. - укp.Розглянуто основні теоретичні положення маркетингу, описано методи та прийоми його застосування у практичній діяльності організацій. Увагу приділено управлінню маркетинговими дослідженнями, оцінці ринкових можливостей підприємства, розробці маркетингових стратегій і програм, системі маркетингу взаємовідносин, оцінці ефективності реклами, організації та контролю маркетингової діяльності підприємства. Рассмотрены основные теоретические положения маркетинга, описаны методы и приемы его применения в практической деятельности организаций. Уделено внимание управлению маркетинговыми исследованиями, оценке рыночных возможностей предприятия, разработке маркетинговых стратегий и программ, системе маркетинга взаимоотношений, оценке эффективности рекламы, организации и контролю маркетинговой деятельности предприятия. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357я73-1 + У9(4УКР)290-211.1я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА713299 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|