Галіцин В. К. Математичні моделі та інформаційні технології управління рекламною діяльністю : монографія / В. К. Галіцин, О. П. Суслов, В. В. Дем'яненко, С. Д. Потапенко; Галиц. Акад. - Івано-Франківськ, 2009. - 144 c. - Бібліогр.: с. 136-140. - укp.Запропоновано концепцію ефективного управління рекламною діяльністю (РД) з урахуванням особливостей основних етапів проведення рекламних кампаній. Показано місце РД у системі маркетингових комунікацій. Викладено засоби рекламних комунікацій. Охарактеризовано сучасні програмні продукти для розв'язання рекламних задач. Увагу приділено автоматизації РД. Наведено рекомендації щодо застосування економіко-математичних моделей з метою підвищення ефективності управління РД підприємства. Предложена концепция эффективного управления рекламной деятельностью (РД) с учетом особенностей основных этапов проведения рекламных кампаний. Показано место РД в системе маркетинговых коммуникаций. Изложены средства рекламных коммуникаций, охарактеризованы современные программные продукты для решения рекламных задач. Внимание уделено автоматизации РД. Приведены рекомендации для применения экономико-математических моделей с целью повышения эффективности управления РД предприятия. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 в611 + У9(4УКР)421.0-803.81 ф12
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА713523 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|