Литовченко І. Л. Методологічні аспекти інтернет-маркетингу : [монографія] / І. Л. Литовченко. - К. : Наук. думка, 2009. - 196 c. - Бібліогр.: с. 190-192. - укp.Систематизовано сучасні теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг. Визначено природу Інтернету, з'ясовано причини його використання в економіці. Розглянуто особливості формування товарної, цінової, комунікативної політики в Інтернеті. Розкрито принципи та методи стратегічного планування у даному середовищі. Наведено методику маркетингового аналізу веб-сайтів, розкрито специфіку проведення маркетингових досліджень в Інтернеті. Розглянуто питання застосування комплексу маркетингу в Інтернет-середовищі. Запропоновано методи визначення ефективності маркетингової діяльності в Інтернеті. Проаналізовано типові стратегічні рішення в Інтернет-маркетингу, висвітлено досвід впровадження ефективних бізнес-моделей в Україні. Систематизированы современные теоретические представления об Интернет-маркитенге. Определена природа Интернета, установлены причины его использования в экономике. Рассмотрены особенности формирования товарной, ценовой, коммуникативной политики в Интернете. Раскрыты принципы и методы стратегического планирования в данной среде. Приведена методика маркетингового анализа веб-сайтов, показана специфика проведения маркетинговых исследований в Интернете. Рассмотрены вопросы применения комплекса маркетинга в Интернет-среде. Предложены методы определения эффективности маркетинговой деятельности в Интернете. Проанализированы типичные стратегические решения в Интернет-маркетинге, освещен опыт внедрения эффективных бизнес-моделей в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф + У9(4УКР)211.1 ф121
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА713966 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|