Методологічні та методичні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення математичних дисциплін : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 6 - 8 листоп. 2008р., Ялта, Крим, Україна / ред.: О. В. Глузман; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). - Ялта, 2008. - 192 c. - укp.Висвітлено напрями полегшення викладання математичних дисциплін в економічних ВНЗ, методологічні основи використання модульно-розвивальної технології в навчанні математики, аспекти змісту навчання математичної логіки. Розглянуто особливості евристичного навчання як спосіб активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, психолого-педагогічні засади навчання доведення теорем. Освещены направления облегчения преподавания математических дисциплин в экономических высших учебных заведениях, методологические основы использования модульно-развивающей технологии в обучении математике, аспекты содержания обучения математической логике. Рассмотрены особенности эвристического обучения как способ активизации учебно-познавательной деятельности студентов, психолого-педагогические принципы обучения доказательству теорем. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА713947 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|