Лисиця Н. Р. Міжнародний бізнес: теорія і практика : монографія / Н. Р. Лисиця, Я. О. Полякова, Л. В. Базалієва, Л. І. Піддубна, Ю. О. Семікоп. - Х. : ХНЕУ, 2008. - 140 c. - Бібліогр.: с. 130-138. - укp.Проаналізовано тенденції розвитку міжнародного рекламного бізнесу, охарактеризовано стан соціального інституту реклами в епоху трансформації. Зроблено висновок, що динамічний розвиток міжнародного бізнесу обумовлює необхідність формування конкурентної системи стратегічного управління підприємством на міжнародному ринку. Визначено економічну сутність і структуру інтелектального капіталу підприємства, розглянуто етапи та специфіку його формування та функціонування. Описано інформаційно-аналітичні моделі управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Показано економічні переваги розвинутих країн, які визначають тенденції розвитку міжнародного бізнесу. Проанализированы тенденции развития международного рекламного бизнеса, охарактеризовано современное состояние социального института рекламы в эпоху трансформации. Сделан вывод, что динамическое развитие международного бизнеса обуславливает необходимость формирования конкурентной системы стратегического управления предприятием на международном рынке. Раскрыты экономическая сущность и структура интеллектуального капитала предприятия, рассмотрены этапы и специфика его формирования и функционирования. Описаны интеллектуально-аналитические модели управления международной конкурентоспособностью предприятия. Показаны экономические преимущества развитых стран, которые определяют тенденции развития международного бизнеса. Індекс рубрикатора НБУВ: У580-131 + У582.90-131
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА716765 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|