Волокитіна Л. О. Модернізація вищої освіти: маркетинговий аспект : монографія / Л. О. Волокитіна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 178 c. - Бібліогр.: с. 164-178. - укp.Розглянуто теоретичні засади маркетингової діяльності ВНЗ на вітчизняному ринку навчальних послуг. Висвітлено проблеми та шляхи інноваційного підходу щодо підвищення якості вищої освіти, її відповідності сучасним вимогам розвитку інформаційного суспільства й економіки знань. Увагу приділено вирішенню проблем післядипломної освіти, яка за умов ринкової економіки набуває рис бізнес-освіти. Рассмотрены теоретические основы маркетинговой деятельности ВУЗ на отечественном рынке учебных услуг. Освещены проблемы и пути инновационного подхода к повышению качества высшего образования, его соответствия современным требованиям развития информационного общества и экономики знаний. Уделено внимание решению проблем последипломного образования, которое в условиях рыночной экономики приобретает черты бизнес-образования. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА714195 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|