Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Л. І. Миронова; Ін-т обдар. дитини АПН України. - К., 2009. - 276 с. - укp.Проаналізовано розвиток антиципації як прояв творчого потенціалу старшокласників. Описано доекспериментальні методи визначення та діагностування обдарованості, теоретичну модель дослідження духовно-катарсичної активності обдарованої особистості у системному підході. Розглянуто питання психодіагностики академічних настановлень як складової системи ідентифікації обдарованості в учнів і студентів, комп'ютерної діагностики інтелектуальної обдарованості. Висвітлено психолого-педагогічні умови відбору обдарованих дітей-інвалідів у школах-інтернатах. Розкрито аспекти організації самостійної життєдіяльності обдарованих дітей, інтегрованого підходу до змісту і методів навчання у контексті розвитку особистості учня. Проанализировано развитие антиципации как проявление творческого потенциала старшеклассников. Описаны доэкспериментальные методы определения и диагностирования одаренности, теоретическая модель исследования духовно-катарсической активности одаренной личности в системном подходе. Рассмотрены вопросы психодиагностики академических наставлений как составляющей системы идентификации одаренности у учеников и студентов, компьютерной диагностики интеллектуальной одаренности. Освещены психолого-педагогические условия отбора одаренных детей-инвалидов в школах-интернатах. Раскрыты аспекты организации самостоятельной жизнедеятельности одаренных детей, интегрированного подхода к содержанию и методам обучения в контексте развития личности ученика. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724я43 + Ч421.220я43
Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|