Науковий вісник Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди / ред.: М. Д. Култаєва. - Х., 2008. - 160 с. - (Філос.; Вип. 29). - укp.Висвітлено теоретичний і практичний досвід формування особистості вчителя у контексті поступу сучасних педагогічних ідей. Розглянуто проблему оновлення системи педагогічної освіти в Україні, питання залучення школярів і студентів до збереження етнокультурної спадщини, виховання духовності підлітків, естетичного виховання дітей дошкільного віку. Визначено філософські передумови формування професійної спрямованості особистості студента. Розкрито філософський аспект педагогічної інтеграції. Освещены теоретический и практический опыт формирования личности учителя в контексте прогресса современных педагогических идей. Рассмотрены проблема обновления системы педагогического образования в Украине, вопросы привлечения школьников и студентов к сохранению этнокультурного наследия, воспитания духовности подростков, эстетического воспитания детей дошкольного возраста. Определены философские предпосылки формирования профессиональной направленности личности студента. Раскрыт философский аспект педагогической интеграции. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3 + Ю0 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69749/філос. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|