Науковий вісник Чернівецького університету / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці, 2008. - 216 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 432). - укp.Висвітлено науково-педагогічні умови формування творчого мислення у педагогів початкової школи, психолого-педагогічні особливості розвитку логічного мислення молодших школярів. Розкрито комунікативний потенціал уроків іноземної мови у початковій школі, теоретичні та методологічні засади позаурочної виховної діяльності. Проаналізовано зарубіжний досвід національного виховання школярів. Розглянуто питання формування особистості дитини в закладах інтернатного типу. Визначено соціально-психологічні чинники професійного вигоряння педагогів. Освещены научно-педагогические условия формирования творческого мышления у педагогов начальной школы, психолого-педагогические особенности развития логического мышления младших школьников. Раскрыты коммуникативный потенциал уроков иностранного языка в начальной школе, теоретические и методологические основы внеурочной воспитательной деятельности. Проанализирован зарубежный опыт национального воспитания школьников. Рассмотрены вопросы формирования личности ребенка в заведениях интернатного типа. Определены социально-психологические факторы профессионального выгорания педагогов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3 + Ч30 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|