Науковий вісник Чернівецького університету / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2008. - 208 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 424). - укp.Проаналізовано особливості проявів поведінкових девіацій у дітей старшого дошкільного віку в теоретичному аспекті, реалізації диференційованого підходу в навчальному процесі початкової школи. Визначено педагогічну практику як складову фахової компетентності вчителів початкових класів, професійну компетентність учителів у контексті проблеми соціалізації дитини молодшого шкільного віку. Розглянуто проблему моделювання педагогічно-краєзнавчої підготовки учителів, питання дослідження інтелекту як критерію визначення інтелектуальної обдарованості. Розкрито аспекти створення інноваційної системи післядипломної педагогічної освіти у контексті Болонського процесу. Проанализированы особенности проявлений поведенческих девиаций у детей старшего дошкольного возраста в теоретическом аспекте, реализации дифференцированного подхода в учебном процессе начальной школы. Определены педагогическая практика как составляющая профессиональной компетентности учителей начальных классов, а также профессиональная компетентность учителей в контексте проблемы социализации ребенка младшего школьного возраста. Рассмотрены проблема моделирования педагогическо-краеведческой подготовки учителей, вопросы исследования интеллекта как критерия определения интеллектуальной одаренности. Раскрыты аспекты создания инновационной системы последипломного педагогического образования в контексте Болонского процесса. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3 + Ч30 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|