Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2009. - 212 с. - (Сер. 12. Психол. науки; Вип. 25(49)). - укp.Описано структуру Я-концепції особистості на основі концептуальних підходів у вітчизняній та зарубіжній психології. Розглянуто проблему формування особистісної стратегії професійної діяльності практичного психолога. Визначено зовнішні чинники розвитку винахідливості у дітей дошкільного віку. Розкрито специфіку психологічної реабілітації дезадаптованих дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано психологічні особливості прояву інтернет-адикції в підлітковому середовищі. Наведено психологічні характеристики особистісних корелятів амбівалентності латентного материнства в юнацькому віці. Висвітлено психологічні прояви стресових станів у студентів-першокурсників під час адаптації до ВНЗ, динаміку професійної ідентичності студентів педагогічних ВНЗ у процесі професійної підготовки. Описана структура Я-концепции личности на основе концептуальных подходов в отечественной и зарубежной психологии. Рассмотрена проблема формирования личностной стратегии профессиональной деятельности практического психолога. Определены внешние факторы развития изобретательности у детей дошкольного возраста. Раскрыта специфика психологической реабилитации дезадаптированных детей младшего школьного возраста. Проанализированы психологические особенности проявления интернет-адикции в подростковой среде. Даны психологические характеристики личностных коррелятов амбивалентности латентного материнства в юношеском возрасте. Освещены психологические проявления стрессовых состояний у студентов-первокурсников при адаптации в ВУЗ, динамика профессиональной идентичности студентов педагогических ВУЗ в процессе профессиональной подготовки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72786/с.12 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|