Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2009. - 335 с. - (Сер. 12. Психол. науки; Вип. 26(50), ч. 2). - укp.Проаналізовано особливості використання гуманістичних технологій у системі вузівської підготовки фахівців. Висвітлено сутнісні характеристики та роль особистісної саморегуляції у студентському віці та професійному становленні фахівців. Визначено психологічний тренінг як засіб оптимізації процесу професійної соціалізації спеціаліста, критерії ефективності психодіагностичної діяльності практичних психологів (ПП). Описано інноваційні психологічно-педагогічні технології профорієнтаційної діяльності у контексті підготовки фахівців освіти, технологію психотерапевтичної роботи ПП з молодшими школярами. Розглянуто питання професійного зростання психолога за умов розвитку інтегрованої креативності. Проанализированы особенности использования гуманистических технологий в системе вузовской подготовки специалистов. Освещены сущностные характеристики и роль личностной саморегуляции в студенческом возрасте и профессиональном становлении специалистов. Определены психологический тренинг как средство оптимизации процесса профессиональной социализации специалиста, критерии эффективности психодиагностической деятельности практических психологов (ПП). Описаны инновационные психолого-педагогические технологии профориентационной деятельности в контексте подготовки специалистов образования, технология психотерапевтической работы ПП с младшими школьниками. Рассмотрены вопросы профессионального роста психолога в условиях развития интегрированной креативности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72786/с.12 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|