РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000114559<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бородін Ю. А. 
Науково-методичні підходи до процесу формування змісту навчання в умовах педагогічного експерименту, спрямованного на впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вузах III - IV рівнів акредитації / Ю. А. Бородін, О. Г. Піддубний, А. І. Семенов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2008. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано досвід педагогічного експерименту, спрямованого на впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вузах III - IV рівнів акредитації. Розглянуто підходи до формування змісту дисципліни свідчать, що кожний ВНЗ використовує власний підхід до організації навчального процесу, який характеризується різним ступенем поєднання освітньої спрямованості процесу фізичного виховання, функціонального та рухового компонентів, вибором засобів фізичного виховання для навчання, індивідуалізації та диференціації навчального процесу з фізичного виховання.

Проанализирован опыт педагогического эксперимента, направленного на внедрение кредитно-модульной системы организации учебного процесса в вузах III - IV уровней аккредитации. Рассмотренные подходы к процессу обучения и формированию содержания дисциплины свидетельствуют о том, что каждый ВУЗ использует собственный подход обучения организации учебного процесса, обучения характеризуется степенью сочетания образовательной направленности процесса физического воспитания, функционального и двигательного компонентов, выбором средств физического воспитания для обучения, индивидуализации и дифференциации учебного процесса физического воспитания.

Experience of the pedagogical experiment directed on introduction of the credit- module system of organization of educational process in institutes of higher of the III-IV levels of accreditation is analyzed in the article. Considered approaches of teaching to forming the maintenance of discipline testifies that every institute of higher takes own approach of teaching of organization of educational process, teaching is characterized teaching by the degree of combination of educational orientation of process of physical education, functional and motive components, by the choice of facilities of physical education for teaching, individualization and differentiation of educational process of physical education.


Ключ. слова: формування змісту фізичного виховання, кредитно-модульна система
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р31(4УКР) + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського