РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000114759<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зирка В. В. 
Новый лексикон рекламных заимствований : учеб. слов. / В. В. Зирка, С. П. Кожушко; НАН Украины, Днепропетр. ун-т экономики и права. - Д., 2009. - 212 c. - рус.

Приведена новейшая, наиболее распространеная заимствованная лексика рекламы, вошедшая в употребление в XX - XXI вв. Представлены семантически обновленные иноязычные слова, предложено их компактное толкание, способствующее описанию явления в режиме реального времени, в многообразии языкового предназначения, в интегративной концепции, даны соответствия, имеющиеся в англоязычной рекламе. Раскрыта сущность таких понятий, как автодизайн, адвайзер, ботильоны, интернет-маркетинг, мультиплекс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-423

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708697 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського