Яремко Р. Образ автора в романах Макса Фріша / Р. Яремко. - Л., 2009. - 272 c. - (Україзнознав. наук. б-ка НТШ; Чис. 25). - Бібліогр.: с.235-268. - укp.Розкрито сутність поняття літературної комунікації, описано її модель і складові компоненти. Охарактеризовано прагматичний, абстрактний, наративний і фабульний рівні літературної комунікації. Розглянуто загальні закономірності формування категорії "образ автора" як найвищої ієрархічної фігури у структурі художнього тексту. На підставі комплексного аналізу романів М. Фріша "Штіллер" (1954), "Homo Фабер" (1957) і "Назву себе Гантенбайном" (1964) визначено характерні особливості даної естетичної категорії, описано її типи та способи вираження у тексті художнього твору. Раскрыта сущность понятия литературной коммуникации, описаны ее модель и составляющие компоненты. Охарактеризованы прагматический, абстрактный, наративный и фабульный уровни литературной коммуникации. Рассмотрены общие закономерности формирования категории "образ автора" как наивысшей иерархической фигуры в структуре художественного текста. На основе результатов комплексного анализа романов М. Фриша "Штиллер" (1954), "Homo Фабер" (1957) и "Назову себа Гантенбайном" (1964) определены характерные особенности данной эстетической категории, описаны ее типы и способы выражения в тексте художественного произведения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ШВА)-4 Фріш М. 54
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА718433 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|