Організація та зміст освітнього процесу в навчально-виховних закладах Запорізької області у 2008 - 2009 навчальному році : метод. рек.:у 2 ч. Ч. 1 / упоряд.: В. Я. Ястребова; Упр. освіти і науки Запоріз. обл. держ. адмін.. - З. : ЛІПС, 2008. - 296 c. - Библиогр.: с. 252 - укp.Наведено методичні рекомендації управлінцям, методичним службам Запорізької області та педагогічній громаді щодо покращання організації навчально-виховного процесу. Висвітлено положення про моніторинг діяльності загальноосвітнього навчального закладу нового типу (гімназії, ліцею, колегіуму) щодо реалізації галузевої програми впровадження профільного навчання на 2008 - 2010 рр. Проаналізовано досвід реалізації завдань державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю в діяльності науково-дослідницької лабораторії КЗ "ЗОІППО" ЗОР. Розкрито психолого-педагогічні аспекти організації навчально-виховного процесу за умов реалізації гуманістичної освітньої парадигми. Розглянуто питання оновлення технології організації методичної роботи з учителями початкових класів на регіональному рівні, а також проектування й реалізації акмеологічної програми розвитку та саморозвитку управлінської майстерності керівника закладу освіти. Наведено рекомендації учителям української мови та літератури, математики, біології, географії, економіки, хімії, фізики й астрономії щодо організації навчально-виховного процесу. Приведены методические рекомендации управленцам, методическим службам Запорожской области и педагогической общественности об улучшении организации учебно-воспитательного процесса. Освещены положения о мониторинге деятельности общеообразовательного учебного заведения нового типа (гимназии, лицея, коллегиума) по реализации отраслевой программы внедрения профильного обучения на 2008 - 2010 гг. Проанализирован опыт реализации задач государстенной целевой программы работы с одаренной молодежью в деятельности учебно-опытной лаборатории КЗ "ЗОИППО" ЗОР. Раскрыты психолого-педагогические аспекты организации учебно-воспитательного процесса в условиях реализации гуманистической образовательной парадигмы. Рассмотрены вопросы обновления технологии организации методической работы с учителями начальных классов на региональному уровне, а также проектирования и реализации акмеологической программы развития и саморазвития управленческого мастерства руководителя образовательного заведения. Приведены рекомендации для учителей украинского языка и литературы, математики, биологии, географии, экономики, химии, физики, астрономии по организации учебно-воспитательного процесса. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-4ЗАП) + Ч421.46 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: В350962 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|