Фурман А. В. Освітні сценарії у системі модульно-розвивального навчання / А. В. Фурман; Терноп. нац. екон. ун-т, НДІ методології та економіки вищ. освіти. - Т., 2009. - 40 c. - укp.Висвітлено досвід наукової розробки освітніх сценаріїв як одного з найважливіших інноваційно-методичних засобів проектування і реалізації психомистецьких технологій ефективної взаємодії вчителя і учнів у системі модульно-розвивального навчання. Обгрунтовано композицію і термінологію, концепти, особливості та умови створення якісного сценарію повноцінного навчально-психологічного дійства. Освещен опыт научной разработки образовательных сценариев как одного из важнейших инновационно-методических средств проектирования и реализации психохудожественных технологий эффективного взаимодействия учителя и учеников в системе модульно-развивающего обучения. Обоснованы композиция и терминология, концепты, особенности и условия создания качественного сценария полноценного учебно-психологического действия. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ю984.030.2-994
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р113347 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|