РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000115172<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Потрашкова Л. В. 
Основи композиції та дизайну : навч. посіб. / Л. В. Потрашкова; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 148 c. - Бібліогр.: с. 140-143. - укp.

Розглянуто загальні принципи художньої композиції та графічного дизайну. Охарактеризовано основні властивості композиції (статичність, динамічність, замкненість і відкритість), розкрито роль контрасту, кольору та шрифту в її побудові. Розглянуто засоби упорядкування композиційних елементів, прийоми предачі глибини простору та приклади стилізації. Описано гармонійні сполучення кольорів, висвітлено психологічні засади та закономірності сприйняття графічної композиції. Розглянуто технологію дизайнерського проектування, запропоновано методи активізації творчого процесу у графічному дизайні. Визначено основні ознаки графічного фірмого стилю, обгрунтовано правила розробки товарного знака, проаналізовано особливості дизайну реклами. Розглянуто питання розробки дизайну поліграфічних і мультимедійних електронних видань, наведено матеріали про web-дизайн. Визначено професійні якості, необхідні для успішної роботи сучасного дизайнера.

Рассмотрены общие принципы художественной композии и графического дизайна. Охарактеризованы основные свойства композиции (статичность, динамичность, замкнутость и открытость), раскрыта роль контраста, цвета и шрифта в ее построении. Рассмотрены средства упорядочения композиционных элементов, приемы передачи глубины пространства и примеры стилизации. Описаны гармоничные соединения цветов, освещены психологические основы и закономерности восприятия графической композиции. Рассмотрена технология дизайнерского проектирования, даны методы активизации творческого процесса в графическом дизайне. Определены основные признаки графического фирменного стиля, обоснованы правила разработки товарного знака, проанализированы особенности дизайна рекламы. Рассмотрены вопросы разработки дизайна полиграфических и мультимедийных электронных изданий, изложены материалы о web-дизайне. Определены профессиональные качества, необходимые для успешной работы современного дизайнера.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.631 я73-1 + З973-018.023 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715300 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського