Сорочинська В. Є. Основи превентивної педагогіки : [навч. посіб.] / В. Є. Сорочинська; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 173 c. - укp.Розкрито значення методу запобігання педагогічній конфліктності як основи превентивного виховання у навчальних закладах різних типів. Розглянуто тлумачення понять "норма" та "відхилення від норми" у превентивній педагогіці. Проаналізовано особливості превентивної виховної роботи з важковиховуваними підлітками, наведено соціально-психологічну характеристику таких дітей. Запропоновано засоби запобігання негативним явищам серед учнівської та студентської молоді, зокрема, профілактики наркотичної й алкогольної залежності. Розглянуто соціально-педагогічні чинники утвердження здорового способу життя учнівської та студентської молоді. Визначено статус сім'ї, описано його різновиди, розроблено систему превентивної роботи з покинутими та проблемними дітьми. Раскрыто значение метода предупреждения педагогической конфликтности как основы превентивного воспитания в учебных заведениях различных типов. Рассмотрено толкование понятий "норма" и "отклонение от нормы" в превентивной педагогике. Проанализированы особенности превентивной воспитательной работы с подростками, тяжело поддающимися педагогическому влиянию, дана социально-психологическая характеристика таких детей. Приведены средства предупреждения негативных явлений среды учащейся и студенческой молодежи, в частности, профилактики наркотической и алкогольной зависимости. Рассмотрены социально-педагогические факторы утверждения здорового способа жизни ученической и студенческой молодежи. Определен статус семьи, описаны его разновидности, разработана система превентивной работы с покинутыми и проблемными детьми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я7 + Ч312 я7 + Ю983.620.2-81 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА718371 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|