РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000115404<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Особистісно орієнтований потенціал педагогіки В.О.Сухомлинського : зб. матеріалів Міжвуз. наук.-практ. конф., 30 верес. - 1 жовт. 2008 р., Кам'янець-Подільський / ред.: Е. І. Федорчук; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ. : [Абетка-Світ], 2008. - 275 c. - укp.

Висвітлено погляди В. Сухомлинського щодо наукової організації праці (НОП) у школі, виокремлено й охарактеризовано її дидактичну, психофізіологічну, санітарно-гігієнічну, ергономічну, управлінську, естетичну складові. Проаналізовано проблему викладання української мови у початкових класах, зокрема, використання творів В. Сухомлинського як дидактичного матеріалу на уроках рідної мови під час вивчення теми "Іменник". Узагальнено новаторські педагогічні здобутки В. Сухомлинського, висвітлено основні положення його концепції про реалізацію особистісно орієнтованої педагогічної взаємодії та вимоги щодо мовлення педагога з погляду попередження міжособистісних конфліктів з учнями. Розглянуто проблему розвитку аналітичних здібностей вчителя як умови підвищення його професійної компетентності. Розкрито роль виховного впливу сім'ї на формування особистості учня у контексті педагогічного доробку В. Сухомлинського. Проаналізовано педагогічні погляди В. Сухомлинського на проблему морального виховання дітей, формування основ відповідальної поведінки.

Освещены взгляды В. Сухомлинского на научною организацию труда (НОТ) в школе, выделены и охарактеризованы ее дидактическая, психофизиологическая, санитарно-гигиеническая, эргономическая, управленческая, эстетическая составляющие. Проанализирована проблема преподавания украинского языка в начальных классах, в частности, использования произведений В. Сухомлинского как дидактического материала на уроках родного языка при изучении темы "Имя существительное". Обобщены новаторские педагогические достижения В. Сухомлинского, освещены основные положения его концепции о реализации личностно ориентированного педагогического взаимодействия и требования к речи педагога в аспекте предупреждения межличностных конфликтов с учениками. Рассмотрена проблема развития аналитических способностей учителя как условия повышения его профессиональной компетентности. Раскрыта роль воспитательного влияния семьи на формирование личности ученика в контексте педагогического наследия В. Сухомлинского. Проанализированы педагогические взгляды В. Сухомлинского на проблему морального воспитания, формирование основ ответственного поведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713820 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського