РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000115602<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зайченко І. В. 
Педагогіка : навч. посіб. / І. В. Зайченко. - 2-ге вид. - К. : Освіта України: КНТ, 2008. - 528 c. - Бібліогр.: с. 499-520. - укp.

Розкрито сутність педгогіки як науки, розглянуто її предмет, функції та категорії, а також методологію та методи педагогічних досліджень, висвітлено питання їх організації. Визначено загальні закономірності розвитку особистості, показано особливості виховання учнів різних вікових груп, обгрунтовано необхідність врахування індивідуального чинника у виховній роботі. Охарактеризовано педагогічний процес як систему, описано його етапи, розкрито сутність інноваційної та гуманістичної педагогіки. Наведено традиційні та сучасні дидактичні та виховні концепції, описано структуру, функції, принципи, методи та засоби навчання та виховання, розглянуто джерела та фактори формування змісту шкільної освіти, проаналізовано форми організації навчально-виховного процесу в сучасній школі. Розкрито роль учнівського колективу, класного керівника, школи, сім'ї та громадськості у формуванні особистості. Викладено основні положення Закону України "Про освіту". Висвітлено питання організації методичної роботи у школі й атестації педагогічних кадрів. Показано перспективи розвитку національної освіти, школи та педагогічної науки в Україні на початку XXI ст.

Раскрыта сущность педагогики как науки, рассмотрены ее предмет, функции и категории, а также методология и методы педагогических исследований, освещены вопросы их организации. Определены общие закономерности развития личности, показаны особенности воспитания учащихся различных возрастных групп, обоснована необходимость рассмотрения индивидуального фактора в воспитательной работе. Охарактеризован педагогический процесс как система, описаны его этапы, раскрыта сущность инновационной и гуманистической педагогики. Изложены традиционные и современные дидактические и воспитательные концепции, описаны структура, функции, принципы, методы и средства обучения и воспитания, рассмотрены источники и факторы формирования содержания школьного образования, проанализированы формы организации учебно-воспитательного процесса в современной школе. Раскрыта роль коллектива учащихся, классного руководителя, школы, семьи и общественности в формировании личности. Изложены основные положения Закона Украины "Об образовании". Освещены вопросы организации методической работы в школе и аттестации педагогических кадров. Показаны перспективы развития национального образования, школы и педагогической науки в Украине в начале XXI ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707842 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського