Педагогічні науки : зб. наук. пр. Ч. 1 / ред.: А. А. Сбруєва; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2009. - 290 с. - укp.Наведено методичні підходи до підвищення мотивації вивчення хімії в загальноосвітній школі. Проаналізовано особливості підвищення кваліфікації вчителів біології. Висвітлено проблеми та перспективи вивчення біології у класах природничого профілю навчання, шляхи удосконалення профільної природничо-математичної освіти. Визначено самоосвіту як невід'ємну складову підготовки вчителів до професійної діяльності за умов профільного навчання (ПН). Розглянуто питання застосування методу проектів у системі ПН. Розкрито роль дослідницької діяльності у розвитку творчих здібностей старшокласників. Изложены методические подходы к повышению мотивации изучения химии в общеобразовательной школе. Проанализированы особенности повышения квалификации учителей биологии. Освещены проблемы и перспективы изучения биологии в классах природоведческого профиля обучения, пути усовершенствования профильного природоведческо-математического образования. Определено самообразование как неотъемлемая составляющая подготовки учителей к профессиональной деятельности в условиях профильного обучения (ПО). Рассмотрены вопросы применения метода проектов в системе ПО. Раскрыта роль исследовательской деятельности в развитии творческих способностей старшеклассников. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70506 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|