Корсак К. Проблеми якості вищої освіти : монографія / К. Корсак, Г. Козлакова, А. Похресник, В. Паламарчук, Ю. Терещенко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Пед. думка, 2007. - 231 c. - укp.Розглянуто загальні теоретичні питання визначення, оцінювання та забезпечення якості вищої освіти в Україні, зокрема природничо-математичної. Висвітлено сучасний стан і перспективи розвитку вітчизняної освітньої системи в аспектах використання й удосконалення різних засобів забезпечення якості навчального процесу. Описано систему оцінювання ВНЗ, зокрема, процедури їх ліцензування, атестації, акредитації. Розглянуто систему забезпечення якості освіти в Україні та країнах Центральної й Східної Європи, визначено тенденції її розвитку. Проаналізовано європейський досвід підвищення якості природничої й інженерної освіти, розкрито перспективи його використання в Україні. Обгрунтовано шляхи вирішення проблем спільного розвитку освіти та суспільства у XXI ст. у контексті формування нової культури забезпечення якості освіти з використанням досвіду Європи та Болонського процесу. Висвітлено два фундаментальні відкриття, що стосуються цілковитої зміни змісту понять "освіта" та "якість вищої освіти", а також причин переходу людства від алхімічно-індустріальних технологій виробництва до надвисоких, що є продуктом нано-, піко- та фемтонаук. Рассмотрены общие теоретические вопросы определения, оценивания и обеспечения качества высшего образования в Украине, в частности естественно-математического. Охарактеризовано современное состояние и определены перспективы развития отечественной образовательной системы в аспектах использования и усовершенствования различных способов обеспечения качества учебного процесса. Описана система оценивания ВУЗ, в частности, процедуры их лицензирования, аттестации, аккредитации. Рассмотрена система обеспечения качества образования в Украине и странах Центральной и Восточной Европы, определены тенденции ее развития. Проанализирован европейский опыт повышения качества естественного и инженерного образования, раскрыты перспективы его использования в Украине. Обоснованы пути решения проблем общего развития образования и общества в XXI ст. в контексте формирования новой культуры обеспечения качества образования с использованием опыта Европы и Болонского процесса. Освещены два фундаментальных открытия, изменившие содержание понятий "образование" и "качество высшего образования", которые определяют причины перехода человечества от алхимико-индустриальных технологий производства к сверхвысоким, которые являются продуктом нано-, пико- и фемтонаук. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к8 + Ч311.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА704311 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|