Професійна освіта: ціннісні орієнтири сучасності : зб. наук. пр. / ред.: І. А. Зязюн; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К.; Х. : НТУ "ХПІ", 2009. - 472 c. - пол.Розглянуто актуальні проблеми філософії, педагогіки та психології професійної освіти у полікультурному просторі. Проаналізовано вплив європейської інтеграції на формування єдиного освітнього середовища професійної освіти в Україні. Досліджено розвиток психологічної культури особистості в аксіологічному контексті. Висвітлено андрогогічні засади розвитку професійної освіти, розглянуто проблеми професійної перепідготовки безробітних. Обгрунтовано умови підвищення ефективності процесу навчання дорослих, проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід організації неперервної освіти. Наведено пропозиції щодо модернізації професійно-технічної освіти у контексті інноваційних тенденцій розвитку суспільства. Розглянуто сучасні педагогічні технології професійного навчання кваліфікованих робітників. Охарактеризовано стан професійно-педагогічної освіти в Україні за умов активізації трансформаційних процесів. Розроблено рекомендації щодо удосконалення системи підготовки майбутніх учителів в Україні, висвітлено перспективи розвитку педагогічної інноватики. Рассмотрены актуальные проблемы философии, педагогики и психологии профессионального образования в поликультурном пространстве. Проанализировано влияние европейской интеграции на формирование единой образовательной среды в Украине. Исследовано развитие психологической культуры личности в аксиологическом контексте. Освещены андрогогические основы развития профессионального образования, рассмотрены проблемы профессиональной переподготовки безработных. Определены условия повышения эффективности процесса обучения взрослых, проанализирован отечественный и зарубежный опыт организации непрерывного образования. Даны рекомендации по модернизации профессионально-технического образования в контексте инновационных тенденций развития общества. Рассмотрены современные педагогические технологии подготовки квалифицированных рабочих. Охарактеризовано состояние профессионально-педагогического образования в Украине в условиях активизации трансформационных процессов. Разработаны рекомендации по усовершенствованию системы подготовки будущих учителей Украины, освещены перспективы развития педагогической инноватики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45 я43 + Ч48 я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС48157 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|