Психологічні перспективи. Вип. 12 / ред.: Л. Засєкіна; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вежа, 2008. - 228 с. - укp.
Проаналізовано вікові особливості соціальної ідентичності старших підлітків із дистантних сімей. Описано модель розвитку автономності особистості в юнацькому віці за умов толерантних сімейних взаємовідносин. Визначено фактори розвитку емоційного інтелекту в сучасних підлітків. Висвітлено деструктивний вплив стигматизації та дискримінації на проблемну молодь. Розглянуто проблему толерантності у студентському середовищі.
Проанализированы возрастные особенности социальной идентичности старших подростков из дистантных семей. Описана модель развития автономности личности в юношеском возрасте в условиях толерантных семейных взаимоотношений. Определены факторы развития эмоционального интеллекта у современных подростков. Освещено деструктивное влияние стигматизации и дискриминации на проблемную молодежь. Рассмотрена проблема толерантности в студенческой среде.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"