Психологічні перспективи. Вип. 14 / ред.: Л. Засєкіна; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вежа, 2009. - 259 с. - укp.
Проаналізовано активізацію творчого потенціалу особистості як важливий чинник запобігання та подолання посттравматичного стресового розладу. Розглянуто питання формування позитивного образу фізичного "Я" в підлітковому віці. Описано особливості психомоторного розвитку аутичних дітей і розумово відсталих молодших школярів. Висвітлено роль самооцінки та соціальної рефлексії у збереженні психічного здоров'я учнів гімназій. Розкрито проблему збереження психічного здоров'я людини в контексті духовної парадигми психології. Визначено взаємообумовленість соціального здоров'я та професійної ідентичності особистості.
Проанализирована активизация творческого потенциала личности как важный фактор предотвращения и преодоления посттравматического стрессового расстройства. Рассмотрены вопросы формирования положительного образа физического "Я" в подростковом возрасте. Описаны особенности психомоторного развития аутических детей и умственно отсталых младших школьников. Освещена роль самооценки и социальной рефлексии в сохранении психического здоровья учеников гимназий. Раскрыта проблема сохранения психического здоровья человека в контексте духовной парадигмы психологии. Определена взаимообусловленность социального здоровья и профессиональной идентичности личности.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"