РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000116714<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сліпчишин Л. В. 
Психолого-педагогічні основи впровадження сучасних підходів до навчання у ПТНЗ : [навч.-метод. посіб.] / Л. В. Сліпчишин; Львів. наук.-практ. центр проф.-техн. освіти АПН України. - Л. : Сполом, 2008. - 148 c. - Бібліогр.: с. 75-77. - укp.

Розглянуто актуальні психолого-педагогічні питання викладання загальнотехнічних і спеціальних предметів у професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ) у контексті сучасних вимог до підготовки майбутніх робітників. Висвітлено наукові засади методики навчання, розглянуто його модель і форми організації. Описано види діяльності учнів та викладачів на уроці, визначено послідовність і взаємозв'язок етапів розробки технології навчання, виявлено основні чинники, що впливають на його ефективність. Розкрито можливості використання інтегративного й особистісно орієнтованого підходів у навчальному процесі. Розглянуто сучасні організаційні форми та методи продуктивного навчання, висвітлено дидактичний аспект основних структурних елементів уроків різних типів. Розроблено методику узагальнення досвіду гуманітаризації навчальних предметів професійного циклу у ПТНЗ.

Рассмотрены актуальные психолого-педагогические вопросы преподавания общетехнических и специальных предметов в профессионально-технических учебных завадениях (ПТУЗ) в контексте современных требований к подготовке будущих рабочих. Освещены научные основы методики обучения, рассмотрены его модель и формы организации. Описаны виды деятельности учащихся и преподавателей на уроке, определена последовательность и взаимосвязь этапов разработки технологии обучения, выявлены основные факторы, влияющие на его эффективность. Раскрыты возможности использования интегративного и личностно ориентированного подходов в учебном процессе. Рассмотрены современные организационные формы и методы продуктивного обучения, освещен дидактический аспект основных структурных элементов уроков различных типов. Разработана методика обобщения опыта гуманитаризации учебных предметов профессионального цикла в ПТУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.24/29 р + Ю984.030.2-9 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717069 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського