Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. пр. Вип. 28 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань, 2009. - 176 с. - укp.Проаналізовано особливості творчого самовиявлення учителів-філологів у педагогічних ВНЗ. Описано методику підготовки викладачів до здійснення контрольно-оцінювальної діяльності, типологію педагогічних ситуацій у професійній діяльності вчителя іноземної мови (ІМ) початкової школи. Розглянуто питання моделювання системи підготовки учителів до навчання дошкільників ІМ, використання нових інформаційних технологій у процесі вивчення ІМ. Висвітлено освітню діяльність педагогів у галузі образотворчого мистецтва дошкільників, психолого-педагогічні умови виховання в учнів підліткового віку ціннісного ставлення до природи в навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Проанализированы особенности творческого самопроявления учителей-филологов в педагогических ВУЗ. Описаны методика подготовки преподавателей к осуществлению контрольно-оценочной деятельности, типология педагогических ситуаций в профессиональной деятельности учителя иностранного языка (ИЯ) начальной школы. Рассмотрены вопросы моделирования системы подготовки учителей к обучению дошкольников ИЯ, использования новых информационных технологий в процессе изучения ИЯ. Освещены образовательная деятельность педагогов в области изобразительного искусства дошкольников, психолого-педагогические условия воспитания у учеников подросткового возраста ценностного отношения к природе в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)3 + Ч30 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|