РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000116965<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління : зб. наук. ст. Т. 12, вип. 23. Маркетинг, якість, конкурентоспроможність / ред.: В. І. Захарченко; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2009. - 154 с. - укp. - рус.

Проанализированы основные методы маркетинговых исследований, описаны модели маркетинговой деятельности во внешнеэкономической практике предприятий. Приведены результаты маркетинговых исследований в процессе проектирования производственных корпоративных структур. Обоснован маркетингоориентированный подход к инновационной продукции. Изложены методологические подходы к исследованию маркетинга услуг. Рассмотрены вопросы использования ресурсного потенциала в системе управления корпорациями. Описаны особенности развития современного сетевого маркетинга. Освещен зарубежный опыт оценки эффективности каналов сбыта продукции. Определены основные этапы развития стратегического маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71950 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського