РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000117014<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нікулочкіна О. В. 
Розвиток інформаційної компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти : навч.-метод. посіб. / О. В. Нікулочкіна; Упр. освіти і науки Запоріз. облдержадмін.. - Запоріжжя : ЛІПС, 2009. - 92 c. - Бібліогр.: с. 90-91. - укp.

Розроблено програму та науково-методичне забезпечення розвитку навчально-інформаційних умінь учителів початкових класів, необхідних для успішного управління освітнім процесом у молодшій школі. Розкрито сутність компетентнісного підходу в освіті, запропоновано методику діагностування рівня готовності педагога до розвитку інформаційної компетентності, наведено рекомендації щодо складання індивідуальної програми самоосвіти. Розкрито роль інформаційних і телекомунікаційних технологій на сучасному етапі розвитку освіти та суспільства. Проаналізовано особливості формування навчально-інформаційних умінь в учнів молодшого шкільного віку. Визначено зміст і структуру інформаційної компетентності як інтегральної якості особистості вчителя, описано систему оцінювання інформації на підставі кваліметричного підходу, розглянуто типові процеси її пошуку, переробки та представлення. Запропоновано технологію проведення уроку у початковій школі з використанням мультимедійних та електронних педагогічних програмних засобів, показано їх вплив на якість процесу навчання.

Разработаны программа и научно-методическое обеспечение развития учебно-информационных умений у учителей начальных классов, необходимых для успешного управления процессом обучения в младшей школе. Раскрыта сущность компетентносного подхода в образовании, дана методика диагностирования уровня готовности педагога к развитию информационной компетентности, обоснованы рекомендации по составлению индивидуальной программы самообразования. Раскрыта роль информационных и телекоммуникационных технологий на современном этапе развития образования и общества. Проанализированы особенности формирования учебно-информационных умений в учащихся младшего школьного возраста. Определены содержание и структура информационной компетентности как интегрального качества личности педагога, описана система оценивания информации на основании квалиметрического подхода, рассмотрены типовые процессы ее поиска, переработки и представления. Дана технология проведения урока в начальной школе с использованием мультимедийных и электронных педагогических программных средств, показано их влияние на качество процесса обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.221.215.7 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717205 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського