Нікулочкіна О. В. Розвиток інформаційної компетентності вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти : навч.-метод. посіб. / О. В. Нікулочкіна; Упр. освіти і науки Запоріз. облдержадмін.. - Запоріжжя : ЛІПС, 2009. - 92 c. - Бібліогр.: с. 90-91. - укp.Розроблено програму та науково-методичне забезпечення розвитку навчально-інформаційних умінь учителів початкових класів, необхідних для успішного управління освітнім процесом у молодшій школі. Розкрито сутність компетентнісного підходу в освіті, запропоновано методику діагностування рівня готовності педагога до розвитку інформаційної компетентності, наведено рекомендації щодо складання індивідуальної програми самоосвіти. Розкрито роль інформаційних і телекомунікаційних технологій на сучасному етапі розвитку освіти та суспільства. Проаналізовано особливості формування навчально-інформаційних умінь в учнів молодшого шкільного віку. Визначено зміст і структуру інформаційної компетентності як інтегральної якості особистості вчителя, описано систему оцінювання інформації на підставі кваліметричного підходу, розглянуто типові процеси її пошуку, переробки та представлення. Запропоновано технологію проведення уроку у початковій школі з використанням мультимедійних та електронних педагогічних програмних засобів, показано їх вплив на якість процесу навчання. Разработаны программа и научно-методическое обеспечение развития учебно-информационных умений у учителей начальных классов, необходимых для успешного управления процессом обучения в младшей школе. Раскрыта сущность компетентносного подхода в образовании, дана методика диагностирования уровня готовности педагога к развитию информационной компетентности, обоснованы рекомендации по составлению индивидуальной программы самообразования. Раскрыта роль информационных и телекоммуникационных технологий на современном этапе развития образования и общества. Проанализированы особенности формирования учебно-информационных умений в учащихся младшего школьного возраста. Определены содержание и структура информационной компетентности как интегрального качества личности педагога, описана система оценивания информации на основании квалиметрического подхода, рассмотрены типовые процессы ее поиска, переработки и представления. Дана технология проведения урока в начальной школе с использованием мультимедийных и электронных педагогических программных средств, показано их влияние на качество процесса обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч421.221.215.7 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА717205 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|