РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000117070<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Герцик В. А. 
Розподіл в маркетинговій діяльності підприємств : монографія / В. А. Герцик; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 100 c. - Бібліогр.: с. 93-98. - укp.

Розглянуто еволюцію концептуальних підходів до дослідження розподілу маркетингової діяльності підприємств, висвітлено сучасні проблеми організації й управління ним. Показано місце фірмової торгівлі у промислово-торговельному комплексі. Особливу увагу приділено систематизації функції розподілу. Запропоновано альтернативні методики оцінки діяльності фірмових магазинів. Описано комплекс методичних підходів для підвищення ефективності фірмової торгівлі.

Рассмотрена эволюция концептуальных подходов к исследованию распределения маркетинговой деятельности предприятий, освещены современные проблемы организации и управления данным распределением. Показано место фирменной торговли в промышленно-торговом комплексе. Особое внимание уделено систематизации функций распределения. Предложены альтернативные методики оценки деятельности фирменных магазинов. Описан комплекс методических подходов для повышения эффективности фирменной торговли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.211.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711198 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського