Герцик В. А. Розподіл в маркетинговій діяльності підприємств : монографія / В. А. Герцик; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 100 c. - Бібліогр.: с. 93-98. - укp.Розглянуто еволюцію концептуальних підходів до дослідження розподілу маркетингової діяльності підприємств, висвітлено сучасні проблеми організації й управління ним. Показано місце фірмової торгівлі у промислово-торговельному комплексі. Особливу увагу приділено систематизації функції розподілу. Запропоновано альтернативні методики оцінки діяльності фірмових магазинів. Описано комплекс методичних підходів для підвищення ефективності фірмової торгівлі. Рассмотрена эволюция концептуальных подходов к исследованию распределения маркетинговой деятельности предприятий, освещены современные проблемы организации и управления данным распределением. Показано место фирменной торговли в промышленно-торговом комплексе. Особое внимание уделено систематизации функций распределения. Предложены альтернативные методики оценки деятельности фирменных магазинов. Описан комплекс методических подходов для повышения эффективности фирменной торговли. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.211.23
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА711198 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|