Навозняк Л. Роль фольклору у формуванні особистості молодшого школяра у позашкільних навчальних закладах / Л. Навозняк // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 2. - С. 27-33. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розкрито актуальність виховного впливу багатожанрового фольклору на розвиток особистості молодшого школяра. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу щодо змісту, форм, способів використання у навчально-виховній діяльності позашкільних закладів скарбниці фольклорних жанрів. Висвітлено результати опитування учнів початкових класів, вихованців фольклорно-етнографічного гуртка "Кобза" Дубенського позашкільного навчального закладу (Будинку молоді), які визначили суттєву перевагу у використанні лише окремих жанрів фольклору, а поетичні, танцювальні, епічні, пісенні та сміхові недостатньою мірою реалізуються. Окреслено специфіку ціннісного підходу до проблем розвитку і виховання особистості засобами фольклору. Як приклад визначеної роботи із залучення молодших школярів до пізнання фольклорних скарбів українського народу в процесі художньо-трудової діяльності запропоновано інтегрований курс "Український етнодизайн", зміст якого грунтується на знаннях шкільних курсів "Я і Україна", "Трудове навчання", "Музика" та "Ритміка". Констатовано, що за сучасних умов головним пріоритетом розвитку особистості є опора на національні культурні цінності, що становить підгрунтя для збереження духовної єдності та спадковості поколінь, визначення напрямів особистісного становлення та формування ціннісних орієнтацій. Ключ. слова: багатожанровий фольклор, формування, особистість молодшого школяра, позашкільний навчальний заклад, виховання, інтегрований курс "Український Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.355.21
Рубрики:
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|