Ляшенко В. І. Синергетичний ефект маркетингової стратегії диверсифікації в умовах сезонного характеру виробництва / В. І. Ляшенко, С. В. Ляшенко // Економіка пром-сті. - 2008. - № 4. - С. 114-121. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.
Здійснено спробу обгрунтувати ефективність використання джерел для одержання ефекту синергії за міжгалузевої диверсифікації промислових підприємств. Проаналізовано існуючі джерела синергетичного ефекту на підставі досвіду вітчизняних компаній. Запропоновано матричний метод аналізу використання цих джерел.
Сделена попытка обосновать эффективность использования источников для получения эффекта синергии при межотраслевой диверсификации промышленных предприятий. Проанализированы существующие источники синергетического эффекта на основе опыта отечественных компаний и предложен матричный метод анализа использования этих источников.
Шифр НБУВ: Ж16378Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"