РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000117277<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рева Ю. В. 
Синергетичний підхід до розвитку загальнолюдських духовних цінностей: технологічний аспект : навч.-метод. посіб. / Ю. В. Рева; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 356 c. - укp.

Розкрито сутність синергетичного підходу до розвитку загальнолюдських духовних цінностей учня, що базується на гармонійному поєднанні в освітньо-виховному процесі емоційних і раціональних факторів впливу на особистість. Обгрунтовано значення позитивних емоцій і почуттів як рушійної сили засвоєння знань та становлення духовного світу школяра. Проаналізовано особливості психолого-педагогічного управління єдністю емоціонального та раціонального в освітньому процесі, обгрунтовано необхідність гуманізації педагогічного спілкування. Розглянуто окремі питання самоосвіти учнів, формування вимогливості до себе, запобігання неуспішності. Наведено сучасні методики інтегрального впливу на розвиток учня, зокрема, формування цілеспрямованості та наполегливості у підлітків в освітньо-виховному процесі, педагогічного управління їх самоосвітою та творчістю. Розглянуто актуальні педагогічні проблеми спільної діяльності школи та позашкільних закладів у розвитку особистості дитини.

Раскрыта сущность синергетического подхода к развитию общечеловеческих духовных ценностей ученика, основанного на гармоничном соединении в образовательно-воспитательном процессе эмоциональных и рациональных факторов влияния на личность. Обосновано значение позитивных эмоций и чувств как движущей силы усвоения знаний и становления духовного мира школьника. Проанализированы особенности психолого педагогического управления единством эмоционального и рационального в образовательном процессе, обоснована необходимость гуманизации педагогического общения. Рассмотрены отдельные вопросы самообразования учащихся, формирования требовательности к себе, предупреждения неуспеваемости. Изложены современные методики интегрального влияние на развитие ученика, в частности, формирования целеустремленности и настойчивости у подростков в образовательно-воспитательном процессе, педагогического управления их самообразованием и творчеством. Рассмотрены актуальные педагогические проблемы совместной деятельности школы и внешкольных учреждений в развитии личности ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)01 я73 + Ю952.2-734 я73 + Ч421.41 я73 + Ю959.189:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705243 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського