Тридід О. М. Система обслуговування споживача: теорія і практика : монографія / О. М. Тридід, К. М. Таньков, Г. Я. Дутка; Нац. банк України, Ун-т банк. справи. - К., 2008. - 184 c. - Бібліогр.: с. 152-162. - укp.Розглянуто проблеми формування системи обслуговування споживажа на підставі об'єднання можливостей виробництва, маркетингу та логістики сервісу. Сформульовано основні концептуальні положення формування системи цінностей обслуговування споживача за маркетингово-логістичним підходом. Увагу приділено проблемам сприйняття, ідентифікації, конкурентоспроможності потоку цінності сервісного продукту. Розкрито сутність й особливості ситуаційного управління системою обслуговування споживача, основною формою якого є управління сукупністю потоків функцій усіх підсистем підприємства із забезпеченням внутрішніх і зовнішніх зв'язків "підприємство - споживач". Рассмотрены проблемы формирования системы обслуживания потребителя на основе объединения возможностей производства, маркетинга и логистики сервиса. Сформулированы основные концептуальные положения формирования системы ценностей обслуживания потребителей на базе маркетингово-логистического подхода. Уделено внимание вопросам восприятия, идентификации, конкурентоспособности потока ценности сервисного продукта. Раскрыты сущность и особенности ситуационного управления системой обслуживания потребителя, основной формой которого является управление совокупностью потоков функций всех подсистем предприятий с обеспечением внутренних и внешних связей "предприятие - потребитель". Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА711828 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|