Соціальні комунікації / ред.: В. Д. Демченко. - Д., 2008. - 275 с. - (Вісн. Дніпропетр. ун-ту. Сер. Літературознавство. Журналістика; N 12, т. 16, вип. 10). - укp. - рус.Проаналізовано особливості функціонування стереотипів у мас-медійному середовищі, ідеологічні, змістові та структурні зміни в інформаційному мовленні Національної радіокомпанії України наприкінці ХХ ст. Висвітлено основні тенденції та перспективи транслювання національної культури сучасними ЗМІ. Визначено соціально-культурний вплив реклами на формування та зміну ціннісних орієнтирів. Описано типологію, структуру й особливості організації корпоративних видань в Україні. Наведено інтегрований підхід щодо корпоративних комунікацій в інформаційному суспільстві. Проанализированы особенности функционирования стереотипов в масс-медийной среде, идеологические, содержательные и структурные изменения в информационном вещании Национальной радиокомпании Украины в конце ХХ ст. Освещены основные тенденции и перспективы транслирования национальной культуры современными СМИ. Определено социально-культурное влияние рекламы на формирование и изменение ценностных ориентиров. Описаны типология, структура и особенности организации корпоративных изданий в Украине. Изложен интегрированный подход относительно корпоративных коммуникаций в информационном обществе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62я54(4Укр)3 + Ш5-3я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68774/Літ.Журн. Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|