Возняк В. С. Співвідношення розсудку і розуму як філософсько-педагогічна проблема : монографія / В. С. Возняк. - Дрогобич : РВВ Дрогобиц. держ. пед. ун-ту ім. І.Франка, 2008. - 357 c. - Бібліогр.: с. 337-355. - укp.Розглянуто співвідношення розсудку та розуму у контексті філософсько-педагогічних міркувань. Розкрито зміст співвідношення категорій "розсудок" і "розум" стосовно категорій мислення, істини, уяви, соціальних реалій, повсякденності. Охарактеризовано логіку педагогічного мислення в її найістотніших моментах у процесі осмислення та розв'язання суперечностей, що нагромадились у царині освіти. Рассмотрены соотношения рассудка и разума в контексте философско-педагогических размышлений. Раскрыто содержание соотношения категорий "рассудок" и "разум" относительно категорий мышления, истины, представления, социальных реалий, повседневности. Охарактеризована логика педагогического мышления в ее наиболее существенных моментах при осмыслении и решении противоречий, накопившихся в сфере образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю225.4 + Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА709435 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|