Театр. Музика. Кіно / ред.: Г. А. Скрипник; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. - К., 2008. - 136 с. - (Студії мистецтвознав.; Чис. 4(24)). - укp.Розглянуто питання становлення та розвитку віолончельного виконавства в українському інструментальному мистецтві XVIII - першої половини ХІХ ст. Висвітлено філософсько-естетичні ідеї першої виконавиці фортепіанних творів Б. Лятошинського В. Стешенко-Куфтіної як проекцію екзистенційних ідей "київської" філософської школи початку ХХ ст. Проаналізовано "троїсту музику" як різновид автентичного та самодіяльного народно-інструментального виконавства Західної України 1940 - 1980 рр. Описано особливості розвитку драматургії та театрального мистецтва України в 1990-х рр., фестивальні форми інтеграції хорового руху у сучасний період. Розкрито причини реабілітації мелодрами в українській екранній культурі, аспекти методики аналізу сучасної музики. Рассмотрены вопросы становления и развития виолончельного исполнительства в украинском инструментальном искусстве XVIII - первой половины ХІХ ст. Освещены философско-эстетические идеи первой исполнительницы фортепианных произведений Б. Лятошинского В. Стешенко-Куфтиной как проекция экзистенциальных идей "киевской" философской школы начала ХІХ ст. Проанализированы "троистая музыка" как разновидность автентического и самодеятельного народно-инструментального исполнительства Западной Украины 1940 - 1980 гг. Описаны особенности развития драматургии и театрального искусства Украины в 1990-х гг., фестивальные формы интеграции хорового движения в современный период. Раскрыты причины реабилитации мелодрамы в украинской экранной культуре, аспекты методики анализа современной музыки. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ333(4УКР) я43 + Щ313(4УКР) я43 + Щ373(4УКР) я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72591 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|