Тенденції реформування загальної середньої освіти у країнах Європейського Союзу : монографія: у 2 ч.. Ч. 1 / ред.: Н. М. Лавриченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 146 c. - укp.Розглянуто сучасні стратегії реформування загальної середньої освіти в країнах Європейського Союзу за умов інтеграційних процесів. Розкрито вплив глобалізції на формування їх національних освітніх систем, визначено основні напрями модернізації змісту шкільної освіти. Проаналізовано особливості реформування шкільної освіти в країнах Західної та Східної Європи (Австрії, Бельгії, Великобританії, Данії, Італії, Німеччини, Франції, Швеції, Польщі, Словаччині, Чехії) у другій половині XX - початку XXI ст. Розглянуто ідеї неперервної освіти як концептуальне підгрунтя реформування сучасної європейської школи. Наведено рекомендації щодо використання зарубіжного досвіду реформування галузі освіти в Україні. Рассмотрены современные стратегии реформирования общего среднего образования в странах Европейского Союза в условиях интеграционных процессов. Раскрыто влияние глобализации на формирование их национальных образовательных систем, определены основные направления модернизации содержания школьного образования. Проанализированы особенности реформирования школьного образования в странах Западной и Восточной Европы (Австрии, Бельгии, Великобритании, Дании, Италии, Германии, Франции, Швеции, Польше, Словакии, Чехии) во второй половине XX - начале XXI ст. Рассмотрены идеи непрерывного образования как концептуальная база реформирования современной европейской школы. Обоснованы рекомендации по внедрению зарубежного опыта реформирования системы образования в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421(4)
Рубрики:
Шифр НБУВ: В351350/1 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|