РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000118101<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Голик Й. М. 
Тенденції розвитку сучасної концепції маркетингу в містобудуванні / Й. М. Голик, М. М. Несух // Містобудування та терит. планув. - 2007. - Вип. 26. - С. 41-44. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На підставі сучасних концепцій маркетингу проведено аналіз основних етапів його розвитку в аспекті вирішення питань щодо розвитку міста. Визначено вплив концепції соціально-етичного маркетингу на розвиток і упорядкування елементів територій міста.

На основе современных концепций маркетинга проведен анализ основных этапов его развития в аспекте решения вопросов развития города. Определено влияние концепции социально-этического маркетинга на развитие элементов территорий города.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського