Голик Й. М. Тенденції розвитку сучасної концепції маркетингу в містобудуванні / Й. М. Голик, М. М. Несух // Містобудування та терит. планув. - 2007. - Вип. 26. - С. 41-44. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.На підставі сучасних концепцій маркетингу проведено аналіз основних етапів його розвитку в аспекті вирішення питань щодо розвитку міста. Визначено вплив концепції соціально-етичного маркетингу на розвиток і упорядкування елементів територій міста. На основе современных концепций маркетинга проведен анализ основных этапов его развития в аспекте решения вопросов развития города. Определено влияние концепции социально-этического маркетинга на развитие элементов территорий города. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|