Бражникова Л. Н. Теоретическое обоснование маркетинговой деятельности при предоставлении коммунальных услуг / Л. Н. Бражникова // Економіка пром-сті. - 2008. - № 2. - С. 165-170. - Библиогр.: 5 назв. - рус.Проаналізовано характерні ознаки житлово-комунальних послуг. Розкрито суть концепції маркетингу й висвітлено тенденції розвитку маркетингово орієнтованого підходу до вдосконалення діяльності підприємств житлово-комунальних господарств. Проанализированы характерные признаки жилищно-коммунальных услуг. Раскрыта суть концепции маркетинга и очерчены тенденции развития к усовершествованию деятельности жилищно-коммунальных хозяйств. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|