Прокопенко Л. І. Тести та їх застосування в едукаційному процесі вищого навчального закладу : навч.-метод. посіб. / Л. І. Прокопенко, С. Є. Гриб; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Ін-т пед. освіти, соц. роботи та мистец. - Черкаси, 2009. - 104 c. - Бібліогр.: с. 101-104. - укp.Розглянуто історію виникнення та розвитку тестування як методу діагностування та контролю знань. Висвітлено педагогічні засади контролю знань у контексті освітнього процесу, встановлено вимоги щодо розробки тестових завдань. Розкрито сутність базових понять тестології, зокрема, таких, як "завдання у тестовій формі", "тестове завдання" та "педагогічний тест". Визначено основні функції тесту, показано переваги та недоліки тестового контролю. Запропоновано методики підготовки та класифікації тестів, проаналізовано ефективність їх використання на різних етапах навчального процесу. Рассмотрена история возникновения и развития тестирования как метода диагностики и контроля знаний. Освещены педагогичекие основы контроля знаний в контексте образовательного процесса, установлены требования к разработке тестовых заданий. Раскрыта сущность базовых понятий тестологии, в частности, таких, как "задание в тестовой форме", "тестовое задание" и "педагогический тест". Определены основные функции теста, показаны преимущества и недостатки тестового контроля. Даны методики подготовки и классификации тестов, проанализирована эффективность их использования на различных этапах учебного процесса. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА715351 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|