Торгівля, комерція, підприємництво : зб. наук. пр. Вип. 9 / ред.: Г. І. Башнянин. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2008. - 356 с. - укp.Висвітлено теорію конкуренції й її еволюцію в контексті конкуренції торговельних підприємств. Розглянуто питання розвитку брендингової діяльності підприємств споживчої кооперації, використання методології бізнес-інжинірингу під час створення інтегрованої автоматизованої інформаційної системи споживчої кооперації, удосконалення системи коригування ціни в торгівлі. Наведено критерії визначення ефективності систем електронної торгівлі. Проаналізовано роль маркетингової стратегії у практичній діяльності торговельних підприємств. Освещены теория конкуренции и её эволюция в контексте конкуренции торговых предприятий. Рассмотрены вопросы развития брендинговой деятельности предприятий потребительской кооперации, использования методологии бизнес-инжиниринга при создании интегрированной автоматизированной информационной системы потребительской кооперации, усовершенствования системы корректирования цены в торговле. Приведены критерии определения эффективности систем электронной торговли. Проанализирована роль маркетинговой стратегии в практической деятельности торговых предприятий. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 я54
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69652 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|