Українська освіта у світовому часопросторі : матеріали Другого Міжнар. конгр., 25 - 27 жовт. 2007 р., Київ. Кн. 1 / ред.: П. П. Кононенко; НДІ українознав.. - К. : Укр. агентство інформації та друку "Рада", 2007. - 592 c. - укp.Розроблено стратегію мовної освіти в технічному ВНЗ, висвітлено перспективи впровадження українознавства у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи. Розкрито роль державного управління як фактора впливу на розвиток вищої освіти за умов інтеграції України в Європейський Союз. Наведено рекомендації щодо удосконалення науково-методичної роботи у системі післядипломної освіти щодо формування основ здорового способу життя. Показано значення українського фольклору як складової формування гендерної культури учнів. Проаналізовано проблему інтеграції української системи вищої освіти у Болонський процес. Досліджено стан постмодерністської науки у сучасному освітньому просторі. Висвітлено досвід Національного транспортного університету у запровадженні кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Обгрунтовано інтеграційний підхід щодо викладання лінгвістичних дисциплін в юридичних та інших ВНЗ. Розкрито значення вивчення вітчизняної історії у процесі формування національної самосвідомості студентської молоді. Розглянуто європейські освітні інновації та їх інтеграцію в освітній простір України. Показано роль української мови за професійним спрямуванням у фаховому становленні спеціаліста. Проаналізовано проблеми атестації науково-педагогічних кадрів, обгрунтовано стратегічну необхідність використання інноваційно-інформаційних технологій в освіті XXI ст. Разработана стратегия языкового образования в техническом ВУЗ, освещены перспективы внедрения украиноведения в учебно-воспитательный процесс общеобразовательной школы. Раскрыта роль государственного управления как фактора влияния на развитиие высшего образования в условиях интеграции Украины в Европейский Союз. Даны рекомендации по усовершенствованию научно-методической работы в системе последипломного образования по формированию основ здорового способа жизни. Показано значение украинского фольклора как составляющей формирования гендерной культуры учащихся. Проанализирована проблема интеграции украинской системы высшего образования в Болонский процесс. Исследовано состояние постмодернистской науки в современном образовательном пространстве. Освещен опыт Национального транспортного университета по внедрению кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Разработан интеграционный подход к преподаванию лингвистических дисциплин в юридических и других ВУЗ. Раскрыто значение изучения отечественной истории в процессе формирования национального самосознания студенческой молодежи. Рассмотрены европейские образовательные инновации и их интеграция в образовательное пространство Украины. Показана роль украинского языка в профессиональном становлении специалиста. Проанализированы проблемы аттестации научно-педагогических кадров, обоснована стратегическая необходимость использования инновационно-информационных технологий в образовании XXI в. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) я431(0)
Рубрики:
Шифр НБУВ: В351697/1 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|