Карпенко Н. В. Управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу : монографія / Н. В. Карпенко; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 364 c. - Бібліогр.: 193 назв. - укp.Висвітлено проблеми управління маркетингом на підприємствах малого та середнього бізнесу, проаналізовано теоретичні засади його формування та особливості розвитку в Україні. Значну увагу приділено методології та практиці маркетингу, сучасним управлінським аспектам успішної маркетингової діяльності підприємств малого та середнього бізнесу. Освещены проблемы управления маркетингом на предприятиях малого и среднего бизнеса, проанализированы теоретические основы его формирования и особенности развития в Украине. Значительное внимание уделено методологии и практике маркетинга, современным управленческим аспектам успешной маркетинговой деятельности предприятий малого и среднего бизнеса. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА712570 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|