Ларіна Я. С. Формування та механізми реалізації маркетингових стратегій в агропродовольчому підкомплексі АПК : монография / Я. С. Ларіна. - К. : Преса України, 2008. - 344 c. - Бібліогр.: с. 328-343. - укp.Розкрито методологічні засади формування маркетингових стратегій підприємств АПК у контексті сучасної парадигми розвитку аграрної сфери економіки та принципів стратегічного маркетингу. Комплексно проаналізовано сутність категорій "стратегія" і "маркетингова стратегія", доведено можливість імплементації стратегій у аграрному секторі економіки України. Запропоновано методику розробки маркетингових стратегій для підприємств вітчизняного АПК, визначено основні механізми та фактори їх реалізації. Раскрыты методологические основы формирования маркетинговых стратегий предприятий АПК в контексте современной парадигмы развития аграрной сферы экономики и принципов стратегического маркетинга. Комплексно проанализирована сущность категорий "стратегия" и "маркетинговая стратегия", доказана возможность имплементации стратегий в аграрном секторе экономике Украины. Предложена методика разработки маркетинговых стратегий для предприятий отечественного АПК, определены основные механизмы и факторы их реализации. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА717885 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|