Долина Р. М. Загальна характеристика та оцінка конкурентних позицій Новосанжарського споживчого товариства на регіональному ринку / Р. М. Долина // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2002. - № 2-3. - С. 139-142. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Доведено, що досягнення високих кінцевих результатів за ринкових умов визначається конкурентоспроможністю підприємства, на яку впливають різні чинники. Тому підприємство повинно постійно аналізувати ситуації на ринку товарів і послуг, у разі необхідності змінювати стратегічні і тактичні цілі та поведінку, визначати свої конкурентні позиції на регіональному ринку. Визначення конкурентних позицій потребує аналізу чинників внутрішнього середовища конкурентів. З цією метою можливе застосування SWOT-аналізу. На базі проведеного дослідження визначено напрямки зростання прибутку підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|