Чухрай Н. Маркетингові дослідження регіонального ринку освітніх послуг / Н. Чухрай, Р. Патора // Регіон. економіка. - 2001. - № 3. - С. 114-125. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розглянуто методику та результати маркетингового дослідження з метою здійснення порівняльної оцінки пропозиції та попиту на ринку освітніх послуг в Україні та Польщі. Досліджено мотивацію студентів до навчання, рівень підготовки випускників вищих навчальних закладів, проблеми адаптації молоді до сучасних умов. Наведено висновки, що узагальнюють ситуацію, яка склалась на українському та польському ринках освітніх послуг в контексті європейської інтеграції. Ключ. слова: маркетингове дослідження, регіональний ринок освітніх послуг Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)49:ч30/49 + У9(4Пол)49:ч30/49
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15383 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|